長線投資者的自我修養

我成日話投資要睇長線 

咁究竟長線係幾長呢?

我嘅長線係五年,市場短期會唔理性,但五年時間足以讓大部分市場參與者認清價值。例如五年前冇人信電動車會成功,所以tesla被低估。但五年後一街都係tesla, 大眾就會開始睇到佢嘅價值,股價就會升返上合理水平。

如果一隻股/資產/指數五年以上都仲原地踏步,就要思考係咪自己睇錯野,唔好自己呃自己長線投資唔怕/大眾短視....市場大眾雖然係後知後覺,但唔係白痴。叫人睇50年嗰位真係財經老師不如搞掂自己啲基本concept先教人啦。

Btw, 長線投資者千其唔好用跑贏恒指黎自我安慰,之前《點解唔好月供2800》條片都講左點解恒指冇參考價值。S&P500先係真正嘅大市,過去十年跑唔贏S&P500嘅其實應該直接考慮月供VOO (S&P500 ETF) 




留言

這個網誌中的熱門文章

[顛覆性科技] 總結我的投資哲學

熊市呢一年多 大家過得幾好嗎?

暫別白色巨塔 向夢想進發!