暫別白色巨塔 向夢想進發!

有聰明的讀者看到格爾分析的公司偏重醫療股,猜得到筆者的職業是醫護人員。沒錯!其實筆者是一名公立醫院護士。可惜我本來就對護理工作沒有太多熱誠,當初入大學選擇護理系純粹是因為我需要一份穩定工作養家。而事實也證明我的選科方向正確,在肺炎疫情的衝擊下父親失業了一段時間,期間我這份工作及時保障了一家三口的生活所需。

可是人在自己熱誠不足的範疇總是沒法全情投入,看著滿腔熱血的同事們在病房揮灑汗水,更是顯得自己力不從心。可幸的是這段時間我確定了自己對投資的熱誠,生理時鐘極度準確的我,從少習慣早睡早起,輪班工作簡直是要了我的命。每次值夜班前必定失眠,一個PAN更份 42小時內要工作26小時,加上日間的失眠,42小時中實際睡眠時間只有5小時,在更份之間被迫靠安眠藥入睡,假期想要補眠卻總會在天亮就自然醒來難以再次入睡。即使被無止境的輪班工作磨滅意志,我在極度勞累的狀態下卻仍然會不自覺地擠出時間研究股票,而且分析不知時日過,往往一投入地看財報不知不覺間一整日假期便過去了,分析過程充滿喜悅,總覺得時間不夠用。

記得第一次接觸投資是中學畢業的暑假,一次偶然經過圖書館隨手拿起一本投資書,一看便為之著迷,一個暑假便看了整個書架的書。大學時用兼職的收入開始了我的投資生涯,後來想找一個地方紀錄我的投資心路歷程,與好友分享我的想法,於是開始了這個網誌。從沒想過一路走來會得到愈來愈多讀者欣賞,甚至有讀者告訴我,文章啟發了他的投資方向,文章對讀者有正面的影響格爾實在是深感榮幸。

由大學時期開始,格爾就努力地做兼職,畢業後更刻苦地加班賺取種子資金,過去一年格爾的長線投資開花結果,得到不錯的回報。終於可以讓家人過上安穩的生活,解決了先天經濟條件的束縛,現在有了追夢的條件。機緣巧合之下更有了進入金融業的契機,非常感激老闆的賞識,讓完全沒有金融背景的我(中學連經濟科都沒有選修)加入,終於有機會一展所長。

感激一直以來醫院前輩們的耐心教導,同事朋友的支持與包容。慶幸我工作的病房是個同事們上下一心,不分你我的大家庭,這份友誼必定要維繫終身。資深同事由我未出生就開始服務病人,真是令人敬佩萬分,在我的世界,醫護永遠是最崇高的職業。

我明白跳出舒適圈,由零開始進入全新的工作環境總會面對不少挑戰,香港的金融業前景也充滿不確定性。但我相信連公院護士的地獄生活也能捱過,世界上已經沒什麼是捱不過的。

由於新工作的關係,以後再不能跟大家分享我的股票分析。讀到這裡的網友,感謝你們陪伴格爾一起走過高山低谷。這個網誌紀錄了一位無父幹的香港基層青年,面對現實永不妥協的對抗,對夢想永不放棄的追求,希望這一切能夠感染到你,一起努力向夢想進發!

留言

  1. 感謝你的分享。萬估不到暫別要來的那麼早。祝你新工作一切順利,期望再有機會受教你的分析。

    回覆刪除
  2. 看您的網誌讓我有大開眼界、發現新天地的感覺。謝謝。實在不捨得您擱筆。

    祝福您新事業一帆風順。

    清影上

    回覆刪除
  3. oh my god. 今晚第一次發現這個blog, 連續看了幾篇。。。。。十分高質。。。。但原來筆者剛剛需要向讀者暫別。。。。可惜了。。。

    祝。。。順風 !!

    回覆刪除
  4. What a pity....I hope you can share your research some day!
    Congratulation!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以後我的分析會成為公司的財產 不能再公開發佈了

      刪除
  5. 格sir係咪連登都唔會再出post?
    估唔到你係一位護士
    我都係HA 既一位RN
    好佩服你工餘時間有精力去研究股票
    我放工就已經攰到乜都唔想做
    好開心你可以離開呢個「溫馨」既地獄
    唔開心既係由連登開始漫不經心接觸你既文章無幾耐,你已經要同讀者告別。
    見你以革爾重新出發
    無諗過你咁快走
    點都好
    祝你前程似錦
    或者有日我會睇到篇金融才俊既專訪:細說當年病房工作既苦與樂
    咁我腦海會浮起格爾二字
    雖然我「認識」你好短時間,但知道你係同行竟然有莫名既共嗚
    當初選擇投身醫護同你一樣,為既好大程度係一份穩定嘅工作去養家
    數年過去,發現諗法太離地
    淨係AN都已經 killing me,更唔好講 night P night A
    份工既辛苦直令我覺得唔能夠以此作終身職業
    本來對投資無任何認知
    都係連登睇到你posts 先令我萌生「原來有1%機會可以及早離開呢行」既諗法
    不過我太幼嫩
    好多操作都好失敗
    見紅既居多
    最近睇左你以太幣既文
    有興趣去再研究
    我記得有人話想睇你點樣去估值
    你當時話有時間再寫
    我間唔中就碌下睇下有無更新
    點知今日一碌就發現你走了
    希望我都可以好似你一樣
    盡早離開呢行
    或者我會學習你
    由熟識既範疇 - 醫療股開始我既顛覆性科技既投資生涯涯涯涯
    望住個夜空然後等番A shift,百般滋味講太多了
    多謝你睇到呢度!

    回覆刪除
    回覆
    1. 手足 護士呢行真係唔容易 加油!
      價值投資不必有特別操作技巧 找出好公司 買入後長期持有就搞掂
      祝你生活愉快 投資路上一帆風順

      刪除
  6. 感謝你一直來的分析,開闊我另一個角度。恭喜你能走在自己想要的路。日後無機會追看格兄的深度文章,可惜啦。未知可以推薦兩三本書,是對你在投資/分析路上有所影響/衝擊呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 感謝你的支持
      《謝謝你遲到了》,《一個投機者的告白》和《快思慢想》對我的投資方向影響深遠 值得一看再看

      刪除
    2. 多謝格兄嘅回覆同分享,希望我都可以喺書中捉到成長嘅亮點

      刪除
    3. 感謝格爾兄推薦好書。祝你工作順利!

      刪除
  7. 感覺格爾兄一直以來的分享,祝你進入金融業後,繼續發光發亮,希望有一日,可以能夠睇到你出投資書籍,我必定支持。

    回覆刪除
  8. 謝謝你一直以來的高質文章, 可以的還請多多指導最新投資方向

    回覆刪除
  9. 以後居然沒得再睇咁高質嘅文章��,5知有冇其他渠道可以睇到格爾兄嘅分析文章呢?

    回覆刪除
  10. 一開始炒股輸左近4成,睇完格蛇嘅文章之後改變左投資策略,贏到啪啪聲,希望你之後都可以一帆風順,一齊贏落去!!加油!!!

    回覆刪除
  11. 年初才看到妳的文章,猶記得當時驚艷的心情,很惋惜妳的突然離去,卻也為妳終能做自己喜歡的事而高興,願鵬程萬里自由翺翔,會保留這個link, 望後會有期。 C姐

    回覆刪除
  12. 加油^^ 我係因為你連登post 之後先慢慢研究美股 :) 祝大家都能搵多d,早d財務自由 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以帶到正面影響比讀者 實在深感榮幸 祝大家都早d財務自由

      刪除
  13. 格Sir

    多謝你既無私分享

    回覆刪除
  14. 估唔到不經意點進貴網未夠2個月就要同筆者道別
    作為醫療體系內一員,初踏入投資領域嘅新人,感激筆者傾盡心血寫左咁多篇科技股嘅分析,打破既有迷思,接受科技股亦可價值投資
    祝格爾兄一帆風順

    回覆刪除
    回覆
    1. 能夠打破大家對科技股的成見 可能就是這個blog的一點貢獻 謝謝支持 祝投資路上一帆風順!

      刪除
  15. 格SIR加油,希望你可以o係新環境下再次證明自己既能力同眼光

    (多謝你推介既TSLA & SQ)

    回覆刪除
  16. 真係諗唔明醫療技術越進步, 做醫護界既朋友仍然都係做唔停手, 好多行業都係一樣, 科技越進步, 作為打工仔OT 時間,處理既壓力越多, 甚至連休息既時間都冇.
    希望所有打工仔可以及早投資財自脫離呢個地獄 , 揀選自己有意義既事情去做 :[

    回覆刪除
    回覆
    1. 其中一個原因係官僚體系不求進步 高層不作為唔做唔錯 唔好好利用科技

      刪除
  17. 多謝格爾兄對科技股的分析,令我這個投資新手從專門研究舊經濟股到開始慢慢研究科技公司的股票,讓我對一些新科技公司有一個基本的認識,和令我更明白投資世界中所需要學習的東西十分之多,自己要繼續努力。
    格爾兄要加油,希望在不久的將來能在這Blog中再到看見格爾兄的身影,並可以驕傲地向我們宣佈自己已經追夢成功,接受我們的祝賀。

    回覆刪除
  18. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  19. 如果想學多D關於搵呢類強股嘅方法、分析系統,可以參考咩網站/書? 好多以前做基本分析、分析P/B、cash flow 呢D 方法都唔合時.....亦搵唔到呢類強中之強

    回覆刪除
    回覆
    1. 世界變得太快 大部分書都係多年前出 好難期待直接係書本學識分析到新經濟股

      投資書黎講《一個投機者的告白》 《漫步華爾街》《窮查理》呢D係必睇

      但更重要係廣泛閱讀 投資係結合財務知識同現實世界既過程 《快思慢想》《鋼鐵人馬斯克》《謝謝你遲到了》《未來年表》《AI新世界》《從0到1》呢D書對我投資方向影響好大

      仲有就係要留意世界既最新趨勢

      刪除
  20. 我是6月先看到格爾的blog,同感驚艷、不捨及替格爾開心。希望有緣再看到更新,也祝格爾鵬程萬里!

    回覆刪除
    回覆
    1. 感謝你的祝福 也祝你能早日達成自己的夢想

      刪除
  21. 格蛇 走前 可唔可以分享下你之前睇過咩書 覺得係畢生受用架? 可唔可以推介幾本黎睇下

    回覆刪除
    回覆
    1. 投資書黎講《一個投機者的告白》 《漫步華爾街》《窮查理》呢D係必睇

      但更重要係廣泛閱讀 投資係結合財務知識同現實世界既過程 《快思慢想》《鋼鐵人馬斯克》《謝謝你遲到了》《未來年表》《AI新世界》《從0到1》呢D書對我投資方向影響好大

      刪除
  22. 格SIR,祝前程錦繡,希望他日有緣可以再見到你文章

    回覆刪除
  23. 多謝你寫出咁有質素文章,祝格爾兄日後工作順利,早日財自

    回覆刪除
  24. 謝謝你一直以來無私的分享,對科技股的論述與梳理擴闊了我的眼界,非常感謝!祝你早日達成自己的夢想,希望他日有緣可以再讀到你文章。

    回覆刪除
  25. 格爾兄很羡慕你呢,祝你在新工作能夠大展拳腳、發揮所長!
    我會慢慢再重新閱讀你寫的每篇文,期待某日在財經雜誌或專欄再看到你的文章!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝加非貓 祝你生活愉快 投資路上一帆風順

      刪除
  26. 幾年前在偶然的機會下在連登見到你的文章,感謝你為我和一眾港人開拓了視野,你的文章是有價值的,不應是免費的,祝你早日追夢成功,更希望有一日可以見到你真身,以專家身分出現係媒體!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你一直以來的支持 希望日後有機會多作交流 祝你萬事如意

      刪除
  27. 看到你的成果,咁後生就可以財自仲可以做自己夢想做0既野,真係好羡慕,以前我睇完股神啲書,都以為自己可以好似你咁樣,但事與願違,都唔知係自己資質問題,定係其實唔夠熱愛呢樣野,定係唔夠你努力,直到呢家都好似淨係識得跟人買,唔識自己分析,大跌事時都仲係冇著褲嗰個.....睇好多書都唔識得學以致用咁......可否分享吓你認為自己成功獲得現有既成果,主因係邊幾方面,讓我可以好好反思及學習吓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝支持 其實我是未財務自由的 投資不是易事 大家要一起努力 一起進步

      刪除
  28. Eth 2.0 開始可以stake了
    期待佰倍升值

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

[顛覆性科技] 總結我的投資哲學

熊市呢一年多 大家過得幾好嗎?