熊市呢一年多 大家過得幾好嗎?

好耐冇update過Blog, 因為黎到新地方由零開始真係幾忙下。今日就一次過同大家分享下我呢一年嘅生活啦😃


圖一:我由細開始就好鍾意打拳,但喺香港跟本冇時間追夢,dse, 讀大學,返工令我高中開始就冇機會好好練拳。黎到加拿大有返啲work life balance. 日日操拳幾個月之間啲腹肌返晒黎。


圖二:喺香港一直有教開拳,黎到日日去打拳,打到拳館請埋我做part time教練。有幸同前國家隊仲有前MMA選手做同事,係佢地身上學到好多野,無論係拳法同教學技巧都進步左好多。從此仲可以好型咁同人講,黑人都跟我學拳!


圖三: 黎到先開始接觸街頭健身,努力左一段時間成功hold到幾秒human flag同做到下muscle up.


圖四:本身想快啲考返護士牌,但呢邊政府做野太慢,成年都未考得,唯有自己搵啲野讀。成功考到個地產牌(呢邊地產牌難考過香港十倍,要先讀個大半年嘅大學online course再考個好難嘅試)。


圖五:成功考到class 4 unrestricted 車牌(等於香港嘅的士牌加旅遊巴牌)


圖六:差唔多玩晒成個BC,仲揸埋車過隔離省banff國家公園玩!


圖七:請左爸媽過黎體驗兩個月外國生活,實現左車佢地周圍玩嘅夢想。

最後,成功攞到PR啦!

黎緊呢一年嘅目標係考返護士牌,睇多啲書,再操fit啲,事業上更上一層樓!

熊市唔止係用黎儲貨,更重要嘅係,無論熊市定牛市,都要令每一日嘅自己都比昨日有進步,呢一年我過得好充實,你地呢?

留言

  1. 說好的以太幣一萬蚊......又一個騙子

    回覆刪除
  2. 請問點樣騙子法? 我冇收錢 上網發表我自己既睇法 請問我騙左你D咩呢?
    投資分析不嬲唔係一定準 唔準就等於騙子?
    BTW我仍然堅信以太幣會上一萬美元 我自己就一粒都冇賣過

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

[顛覆性科技] 總結我的投資哲學

暫別白色巨塔 向夢想進發!